‘Bukan main lagi dekat dapur, aku pun tak pernah buat kat situ’, Isteri kantoi bawa lelaki lain masa suami outstation

Seorang lelaki merasa kecewa dan mendakwa isterinya berlaku curang semasa beliau berada di luar kawasan bekerja.

Dalam curahan hati yang dikongsi di platform X, individu tersebut menyatakan kekecewaannya terhadap isterinya yang didakwa menjalinkan hubungan dengan lelaki lain.

Diketahui, isterinya membawa masuk seorang rakan sekerja ke dalam rumah tanpa memberitahu suaminya.

“Aku berada di luar kawasan selama lima hari di Langkawi. Aku telah memasang kamera tersembunyi di rumah, dan dia (isteri) tidak mengetahui di mana kamera tersebut ditempatkan. Pada malam pertama, dia membawa seorang kawannya, aku faham dia berasa sepi tetapi…”

“Pada hari kedua, ketiga, dan keempat, dia membawa seorang lelaki. Lelaki itu adalah kawan sekerja dia. Pada hari kedua, dia hanya singgah sekejap. Pada hari ketiga dan keempat, mereka bermalam bersama, sungguh malang.”

Tidak dapat menanggung sikap isterinya, lelaki tersebut kini sedang mengumpul bukti untuk membawa kes ini ke mahkamah.

“Aku sedang mengumpul lebih banyak bukti untuk rujukan mahkamah. Aku melihat lelaki itu bersama isteriku di dapur, tidak dapat aku lupakan adegan itu.”

Mengenai komen dari netizen, kebanyakan dari mereka mengutuk wanita tersebut yang sanggup melakukan perbuatan terkutuk ketika suaminya mencari rezeki.

Pada masa yang sama, mereka menyokong tindakan lelaki tersebut dan berdoa agar urusan membawa kes ini ke mahkamah dipermudahkan.

“Astaghfirullah, bro semoga kemenangan di pihak kau. Tolong jangan bagi muka dekat dua-dua tu, kumpul bukti, jatuhkan talak, dan hantar juga bukti itu ke syarikat tempat mereka bekerja. Lakukan hingga mereka terduduk, bro.”

“Lepaskan perempuan seperti itu saja. Aku tidak faham, sudah ada suami tetapi masih mencari yang lain, malah membawa masuk ke dalam rumah sendiri tanpa rasa bersalah.”

“Sabar, jangan nampak sangat stres dan kekalkan ketenangan. Kumpul bukti dahulu, kemudian cukuplah berikan talak padanya.”