“Saya Cuba Berbuat Yang Terbaik Tetapi Disalah Tafsir Oleh Lidah Yang Suka Menghakimi…” – Aisar Khaled

Aisar Khaled, personaliti media sosial, mencatatkan bahawa tahun 2023 hampir berakhir dengan banyak peristiwa yang berlaku terhadap dirinya. Beliau menyatakan pembelajaran yang penting adalah untuk tidak terlalu bergantung kepada orang lain.

Aisar Khaled, pada usia 23 tahun, menyedari bahawa kebaikan yang dilakukannya sering disalah anggap oleh netizen di media sosial, menyebabkan rasa kesal.

“Saya belajar untuk berhati-hati dalam mencintai manusia kerana terlalu bergantung pada pandangan mereka dapat membuat kita terpuruk (terduduk) saat dikecam atau mendapat kritik…” – Aisar

“Saya cuba buat yang terbaik tetapi disalah tafsir oleh lidah yang suka menghakimi. Inilah yang saya harus terima sebagai seorang yang berpengaruh. Saya enjoy dengan proses, ia membuatkan saya menjadi orang yang lebih matang…” – Katanya

Aisar Khaled memperoleh rasa kesal dan berkongsi perasaan tersebut melalui hantaran yang dimuat naik di Instastory pada hari Selasa.

Aisar Khaled menjawab tuduhan kononnya dia mempermainkan perasaan netizen dengan memberi pelbagai janji palsu. Beliau menyatakan ketidakmampuannya untuk memuaskan hati semua pihak dan memohon maaf atas segala kekhilafan yang telah dilakukan.

Lihat klip video di bawah:

Sumber: Instagram

Add a Comment

Your email address will not be published. Required fields are marked *